تمرين تيم فوتبال اميد با حضور و همراهي دستياران کي روش برگزار شد

تمرين تيم فوتبال اميد با حضور و همراهي دستياران کي روش برگزار شد

 

اميدهاي فوتبال ايران تمرين عصر سه شنبه خود را با حضور دانيل گاسپار و آنتونيو سيموئز دستياران کارلوس کي روش در تيم فوتبال بزرگسالان ايران برگزار کردند.

 

 

 تمرین عصر سه شنبه تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت 18 با حضور 25 بازیکن دعوت شده به اردوی این تیم در کمپ تیم های ملی آغاز شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان 5 دقیقه نرم دوی کردند و پس از آن با انجام 10 دقیقه حرکات کششی و نرمش مهیای تمرین اصلی شدند. در شرایطی که بازیکنان تیم امید خود را مهیای حضور در تمرین می کردند دروازه بانان این تیم زیر نظر منصور رشیدی و دانیل گاسپار خود را آماده می کردند.

 پس از پشت سرگذاشتن تمرینات ابتدایی بازیکنان در سه گروه 10 دقیقه آقا وسط بازی کردند در ادامه به مدت 10 دقیقه حرکات کششی، استارت های سرعتی در دستور کار آنها قرار گرفت.

 در بخش اصلی تمرین که در دو تایم 15 دقیقه ای برگزار شد بازیکنان در قالب 3 گروه قرمز، نارنجی و فسفری فوتبال در فضای محدود بازی کردند در جریان این مسابقه که زیر نظر آنتونیو سیموئز دستیار اول کارلوس کی روش برگزار شد احسان حاجی صفی کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان در چند صحنه از ناحیه زانوی پای راست احساس درد کرد ظاهرا این بازیکن از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیتی کهنه است به این خاطر که زانوی راستش را با زانو بندی به رنگ مشکلی بسته بود.

 در بخش پایانی تمرین بازیکنان تمرین شوت زنی به سمت دروازه ها داشتند و در پایان با سرد کردن بدنهای خود به تمرین 80 دقیقه ای خود پایان دادند.

 این تمرین که در فاصله کمتر از یک هفته به بازی امیدهای فوتبال ایران مقابل عراق برگزار شد تنها 5 تماشاگر در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی حضور داشتند.

 تیم فوتبال امید کشورمان دیدار رفت خود از مرحله دوم انتخابی المپیک 2012 لندن مقابل عراق را روز یکشنبه 29 خرداد ماه در اربیل عراق برگزار خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 567
بازدید ماه : 558
بازدید کل : 72352
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket